Forums

Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumsGroep 21950 - 1960
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken of het forum te lezen.

1950 - 1960

Er zijn nog geen onderwerpen!

Reacties zijn gesloten.

• Ledenboek

Schrijf een bericht in dit ledenboek of reageer op anderen.
    Je moet ingelogd zijn om in het ledenboek te kunnen schrijven.

Als je een einde aan de regel in wilt geven of een spatieregel wilt toevoegen, houd dan de shiftknop ingedrukt en druk tegelijk op "enter / return".
  • Ledenboek
    Beheer
    Nu is aekinga.nl ook actief op friendweb.nl. Deze website is het Nederlandse alternatief van Facebook.
    Ik heb hier ook een account en probeer daar een groep voor aekinga op te zetten.
    Gijsbert Hanegraaf
    Hallo,Rini, Ook ik wil blijven. Helaas heb ik nog geen reacties gezien op mijn stukje. Verder ben ik ook geinterresseerd in friendweb, Maar ik ken het nog niet.
    Beheer
    Beste mensen, het gaat over de accounts die langer dan 2 jaar niet meer actief zijn geweest.
    Je kunt dat controleren door in de ledenlijst in de rechtse kolom te kijken. Daar staat;..... geleden gezien. Als daar 2 jaar staat dan loop je kans verwijderd te worden.
    peter van ewijk
    geek Wat is het stil hier Rini.weinig volk vandaag de dag.zal wel met die super griep te maken hebben.maar ik ben heel blij als dat weer vertrokken is.okikidooo.ik ga maffen,het is al 01:22 uur.lol. vandaag even naar de bank,dan de markt een opoes grove patat en daarna boodskippen doen. na dat gebeuren gooi ik de garage open en ga daar met de buurtjes koffie drinken op anderhalfe meter aftand
    peter van ewijk
    greetz:Peer.was geen ruimte meer over,lol.spreek je latezzz Rini.groetjes thuis.
    Ruud van Wijk
    Toen ik in Aekinga kwam werken maakte ik eerst kennis met Joop Daams en zijn groep. Een aangename kennismaking.
    Nico Koppel
    Dag allemaal, Chat image
    Nico Koppel
    Ik was nog niet klaar bij deze foto.
    De kaart is volgens mij van voor mijn tijd dat ik in Aekinga zat.
    Ik denk dat de uit 1958 is.
    Als iemand dat weet hoor ik het graag.
    Groet Nico.
    Rini Schamp
    Toen ik er zat in 1969 zag het er ook zo uit. Groep 4 en rechts de Protestanse kapel.
    Rini Schamp
    Alleen of dat hetzelfde schaap is weet ik niet. Die lijken ook allemaal op elkaar.laugh-big
    Beheer
    Het jaar weet ik niet maar deze kaart staat al heel lang op de site. Kijk maar eens hier: https://aekinga.nl/boeken/ansichtkaarten/
    Boudewijn Schurink
    Hallo,ik heb in 1964 bij de Vikingen gezeten bij dHr de Bruin,ik weet alles nog heel goed.
    Rini Schamp
    Welkom op deze website Boudewijn. Ik hoop dat je iets kunt vinden wat je verbind met die tijd. Mochten er vragen zijn stuur je gewoon een mail via het contactformulier en of stel ze hier.
    Boudewijn Schurink
    Bij dHr Wieldraaier heb ik draaien en frezen geleerd en bij dHr Postuma radiotechniek.Ik heb een draaibank en freesbank thuis en repareer nog oude radio,s.De Heer Huisman had een accordeon,daar had ik ook wel interesse aan. toen we naar Ameland gingen reed een bus over de gitaar van Armand Gouvernante.Hij kreeg een nieuwe ,en ik kreeg de oude en de hals ,snaren en andere onderdelen .
    Boudewijn Schurink
    Van die onderdelen heb ik later een electrische gitaar gemaakt ,en we hadden op school een bandje
    Anoniem2778
    Total users: 1