Forums

Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumsGroep 21959 - 1970
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

1959 - 1970

OnderwerpenLaatste bericht
Aekinga 62 - 63Door Beheer8 antwoorden · 38 keer bekekenLaatste bericht: 3 jaren geleden · Gijsbert Hanegraaf
3 jaren geleden
Gijsbert Hanegraaf
Aekinga 1962Door Gijsbert Hanegraaf2 antwoorden · 46 keer bekekenLaatste bericht: 3 jaren geleden · Gijsbert Hanegraaf
3 jaren geleden
Gijsbert Hanegraaf
Reunie 1960 - 1961 door Jaap.Door Beheer3 antwoorden · 10 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Reunie 1961Door Beheer · 14 antwoorden · 12 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Misschien nog iets gevonden voor Noud Ellen.Door Beheer1 antwoord · 9 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Hallo, ik ben Jaap JobseDoor Beheer0 antwoorden · 9 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer
Hallo, ik ben Cor BosmanDoor Beheer0 antwoorden · 3 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer
hallo, ik ben Aad KempDoor Beheer0 antwoorden · 5 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer
Hallo, ik ben Wubbo van der VeenDoor Beheer0 antwoorden · 2 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer
Mijn herinneringenDoor Beheer4 antwoorden · 11 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Anekdote uit het Aekinga verleden anno 1961Door Beheer3 antwoorden · 9 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
De richtlijnen voor de jongens van kamp AekingaDoor Beheer1 antwoord · 9 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Hallo, ik ben Bert KrausDoor Beheer6 antwoorden · 10 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Hallo, Kees van AlderwegenDoor Beheer1 antwoord · 5 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Verwijderde gebruiker
4 jaren geleden
Verwijderde gebruiker
Jaap Jobse: Heropening van het kamp in 1961Door Beheer0 antwoorden · 5 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer
Jaap Jobse: Herinneringen uit 1961Door Beheer0 antwoorden · 5 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer
Jaap Jobse: Origineel rapportDoor Beheer0 antwoorden · 8 keer bekekenLaatste bericht: 4 jaren geleden · Beheer

Reacties zijn gesloten.