Forums

Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier: ForumsGroep 21969 - 1980
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken of het forum te lezen.

1969 - 1980

OnderwerpenLaatste bericht
Dick Snijders is op zoek naar...Door Beheer · 14 Replies · 84 keer bekekenLaatste bericht: 2 jaar geleden · Ronald van Kan
2 jaar geleden
Ronald van Kan
De VikingenDoor Beheer4 Replies · 28 keer bekekenLaatste bericht: 2 jaar geleden · Ronald van Kan
2 jaar geleden
Ronald van Kan
VikingenDoor Beheer5 Replies · 13 keer bekekenLaatste bericht: 2 jaar geleden · Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker

Reacties zijn gesloten.

• Ledenboek

Schrijf een bericht in dit ledenboek of reageer op anderen.
    Je moet ingelogd zijn om in het ledenboek te kunnen schrijven.

Als je een einde aan de regel in wilt geven of een spatieregel wilt toevoegen, houd dan de shiftknop ingedrukt en druk tegelijk op "enter / return".
  • Ledenboek
    Beheer
    Ray van den Bergh heeft geschreven op 24 juni 2020: Hallo iedereen ik zat op aekinga geloof ik in 1982 t/m 1983 In groep 1 en daarna in groep 6. Ik zou graag willen weten hoe het is met groepsleiders City Heida Ik zat bij haar in groep 6.

BVD Ray van den bergh
    Beheer
    Theo van Oostrom heeft geschreven op 29 juni 2020: Dit zag ik op Fries film archief. je komt er met deze link

Er zit ook een stukje van Aekinga bij van de timmer afd. jaar 1954
    Beheer
    Peter van Ewijk heeft geschreven op 4 juli 2020: Wat een stilte aan alle kanten,wauw.
    affijn ik vermaak mij best door alle dagen door de Westfriese polder te toeren met mijn scooty mobiel,de Galaxy 2 de 3 wieler.
    binnenkort ga ik weer een 4K video maken van 1 uur.veel geheugen.daarna zet ik hem op you tube op mijn acount aldaar.Mr Peerum.
    er staat al wat aan spoor en trein gebeuren.affijn mensen,
    Rini Schamp
    Het is inderdaad erg rustig de laatste tijd. Zouden we uit het veld zijn geslagen door Corona?
    Rini Schamp
    En nu maar hopen dat ondanks het overlijden van Sytze de website nog interessant blijft.
    peter van ewijk
    Ha Rini,nou Sytze houd ons daarboven wel in de gaten hoor,net als mijn ouders,ik sprak gister nog Hans Hemmer van groep 5 Apachen op SKYPE en ook Ruud van Wijk.hoe vind je die?gaaf hé.Hans verkeerd in goede gezondheid de wereld reizigger,en ruud kwakkelt wat met zn darmen,maar hij is aardig aanspreekbaar. heb ook met hun kontakt op watss app.ik hoop dat ik je weer wat op de hoogte heb gebracht.
    peter van ewijk
    ben vandag jarig de 29ste july.alweer 69 geworden,maar voel mij vaak 18.lol.proost iedereen!!!!!!!! Chat image
    Frans Meuffels
    Ik ben van 14 augustus 1968 tot 20 juli 1969 in Aekinga geweest
    Frans Meuffels
    Hallo Henk Roberts , ik weet niet of jij je nog aan mij kan herinneren Ik kwam uit Sittard samen met Iwan Krimovsky
    Beheer
    Hoi Peer, ik lees nu pas je bericht. Alsnog van harte gefeliciteerd!!!
    peter van ewijk
    Ha Rini,ja bedankt,zit nu even het ledenboek te lezen in de hittegolf.hou je goed met je familie Rini. het is hot hot.33c nu,greetzsillyeer.laugh
    Hans van den Burg
    Bevond mij 1955 in Aekinga, zij er nog mannen uit die tijd?
    peter van ewijk
    het is vrij stil hier op de site,hier gaat alles naar wens.druk druk druk.modelbaan opbouwen van Marklin ,naar NS model.dus ook NS bovenleiding.zo blijf je bezig,lol.en als het lekker weer is gaan we 3 uurtjes rijden met de scooty mobiel,porto mee,ben te berijken op:434.763. de 70cm band.okikidoo luitjes.fijn weekend vanaf deze kant.proost.greetzsillyeer. te bekijken op you tube: MRpeerum.cool
    Anoniem1412
    Aantal gebruikers: 1